loading...
برگزاری مراسم عروسی ، آرایشگاه و آتلیه عروس
منتو بازدید : 156 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان : ایده هایی برای تهیه انگشتر برای عروس خانم

خرید حلقه برای عروس خانم یکی از رسوم متداول در مراسم عروسی و ازدواج به حساب می رود. در ايران مرسوم است پس از اينکه مراحل آشنايي دختر و پسر به اتمام رسيد و هر دو با يکديگر به تفاهم رسيدند ،از طرف خانواده داماد انگشتري به عنوان نشان يا نامزدي به دختر اعطا مي گردد که بعضي از خانواده ها اين انگشتر را با سليقه خود براي عروس خانم مي خرند و درمواردی هم اجازه انتخاب آن را به عروس خانم مي دهند. اگر حق انتخاب آن را داشتيد بهتر است ابتدا تصميم بگيريد که چه نوع حلقه ازدواجي  را مي پسنديد.
اگر جز آن دسته از افرادي هستيد که  حلقه  ست و ساده را براي عروسيتان مي پسنديد ، پيشنهاد مي کنيم انگشتر نامزديتان را کمي پرنگين تر انتخاب کنيد. اما اگر جز افرادي هستيد که حلقه هاي پرنگين را براي عروسيتان مي پسنديد بهتر است که انگشتر نامزدي خود را کاملا ساده و طوري انتخاب کنيد که بتوانيد در آينده از آن به جاي حلقه ازدواج خود استفاده کنيد

چون حلقه هاي پرنگين را نمي توان هميشه بدست داشت و پس از مدتي نگين هاي آن کدر و رنگ آن عوض مي شود و جلوه ي اوليه آن از بين مي رود. براي خريد حلقه هاي ست مي توانيد از ست هايي که حلقه عروس از طلا و حلقه داماد از پلاتين باشد هم استفاده نمائيد.


رنگ، بسيار مهم است

کدام را ترجيح مي دهيد؟ طلايي، طلاي صورتي، سفيد، و يا آن که در طراحي اش رنگها و سنگهاي ديگري چون سراميک يا مرمر استفاده شده است؟

انگشتر براي استفاده ي روزانه يا؟

آيا مي خواهيد اين انگشتر هميشه در انگشتتان باشد؟ يا اينکه تنها مي خواهيد در مراسمات و مناسبتهاي خاص از آن استفاده کنيد؟

البته نوع و شکل انگشتري که انتخاب مي کنيد، بر حسب رغبت و سليقه ي شما تعيين مي شود؛ اما انگشتر براي استفاده ي روزانه بايد کاربردي بوده و تمام آنچه که در بالا ذکر کرديم داشته باشد.

انگشتر مخصوص مناسبات و مجالس مي تواند داراي سنگهاي قيمتي باشد؛ هرچند که خاتم کاري با سنگهاي قيمتي منحصر به جواهرات مجلسي نمي شود، شما هنوز هم مي توانيد انگشتري براي استفاده ي روزانه تان انتخاب کنيد که دانه هاي الماس به آن زينت بخشيده اند!

منبع : آرایشگاه عروس

منتو بازدید : 144 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان : انتخاب طلای عروس بسیار شیک و با کیفیت

خرید حلقه و سرویس طلای عروس از لیست های ویژه در خرید عروسی است که باید به خرید طلای عروس بسیار خاص و با کیفیت توجه خاصی داشت.

به صورت نانوشته، اکثر عروسي ها در فصل تابستان برگزار مي شوند؛ در نتيجه ممکن است فکر کنيد که اين فصل بدترين زمان براي خريد حلقه نامزدي است. اما با توجه به اينکه با برگزاري عروسي ها در تابستان، اکثر نامزدي ها در مواقع ديگر سال انجام مي شود، بهتر است در تابستان اقدام به خريد حلقه کنيد. آنوب مي گويد: «چون فروش در تابستان کمتر است، اکثر جواهرفروشان با مشتريان خود بهتر راه مي آيند و انعطاف پذير تر عمل مي کنند. برعکس، در حوالي عيد سال نو تقاضا براي حلقه هاي نامزدي زياد مي شود و قيمت آن ها بالا مي رود.»

براي شناسايي عيار و کيفيت طلا هيچ راهکار قطعي وجود ندارد اما خيلي هم نااميد نشويد چون نکاتي وجود دارند که با توجه به آنها مي توانيد خريد مطمئن و خوبي داشته باشيد. حتي يک فروشنده طلا هم نمي تواند عيار طلا را تشخيص بدهد و تنها يک سري مسائل ابتدايي مثل شماره و چيزهايي که روي طلا حک مي شود تعيين کننده عيار طلا هستند و بايد به آنها اعتماد کنيد.

آنلاين خريد کنيد

با خريد در برخي فروشگاه هاي آنلاين مي توانيد از تخفيف هاي ويژه استفاده کنيد. به علت اينکه اين فروشگاه ها مخارجي همچون اجاره مغازه را ندارند، برخي مواقع محصولات خود را با قيمت هاي پايين تر از بازار ارائه مي دهند. آنوب توصيه مي کند: «حتي اگر علاقه به بازارگردي داريد، اين کار را انجام دهيد اما در نهايت خريدتان را آنلاين انجام دهيد؛ چون در اين صورت امکان ديدن مدل هاي بيشتر و بهره مندي از قيمت هاي پايين تر را خواهيد داشت. برخي مواقع بين مغازه ها و فروشندگان آنلاين، تفاوت ?? درصدي قيمت وجود دارد.»

نگين ها را بررسي کنيد

انتخاب جواهر اصل هم تا حدودي مثل انتخاب طلاست، يعني شما نمي‌توانيد از راصل بودن آن مطمئن شويد و بايد طبق فاکتور به فروشنده اعتماد کرد چرا که در غير اين‌ صورت جواهر فروش مسئول است. بهترين راسته براي خريدن جواهر راسته خيابان کريم خان زند است اما اگر خودتان مغازه اي را سراغ داريد که قابل اعتماد است، مي توانيد به آن مراجعه کنيد. اين يک قانون کلي است اما در کنار اين قانون که به ما مي‌گويد قدرت تشخيص جواهر توسط ما سخت است و نياز به تجربه دارد، اين نکته مي تواند به ما کمک کند که ساده‌‌ترين راه تشخيص‌ برليان‌ اصل‌ و شبه‌ برليان‌، اندازه‌‌گيري‌ ضريب‌ شکست‌ نور به‌ وسيله‌ دستگاه‌ است. يکي‌ از شبه‌ الماس‌‌ها زيرکن (ZIRCON) نام‌ دارد که‌ يک‌ کاني‌ طبيعي‌ است‌ به ‌رنگ‌ بلور الماس؛ و ديگري‌ موسونايت (MOISSONITE) است‌ که‌ در سال‌ 1997 ميلادي‌ ساخته‌ شده‌ و از نظر وزن‌ مخصوص‌ و ضريب‌ شکست‌ نور بسيار به‌ الماس‌ نزديک‌ است.

مدل هاي غير معمول را پسند کنيد

آيا همسر شما يک الماس گرد يا حلقوي را ترجيح مي دهد؟ متاسفانه شما در گروه اکثريت جا داريد و بر حسب همين تقاضا بايد پول بيشتري را صرف خريد کنيد. براي صرفه جويي، به اشکال غير معمول و غير سنتي نيز نگاهي بياندازيد و با همسرتان به توافق برسيد که يکي از آن ها را پسند کند. آنوب عقيده دارد: «بر اساس بديهيات اقتصادي، حلقه هايي با اشکال فانتزي قيمت بسيار کمتري دارند چون تقاضا براي آن ها کمتر است. همچنين، يک تراشکار براي ساختن الماس گرد بايد نسبت به اشکال ديگر، مقدار بيشتر از الماس را بتراشد، در نتيجه قيمت الماس هاي گرد زيادتر است.»

منبع : آتلیه عروس

منتو بازدید : 132 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان : شیک نرین لباس نامزدی وعقد

بهترین لباس نامزدی و عقد لباسی است که با دقت انتخاب شده باشد به همین دلیل آگاهی از نحوه انتخاب بهترین لباس نامزدی و عقد به شما در انتخاب زیباترین و شیک ترین لباس نامزدی و عقد کمک میکند.
براي تهيه لباس نامزدي يا عقد دو انتخاب در پيش داريد. يا لباس آماده و دوخته شده بخريد يا به يک مزون، سفارش دوخت مدل مورد نظرتان را بدهيد. معمولا کساني که مي خواهند مطمئن باشند لباسشان شبيه لباس هيچ کس ديگري نيست، ترجيح مي دهند سفارش دوخت لباس بدهند. دوخت لباس هم معمولا گرانتر تمام مي شود و هر چه مزون معروفتر يا مدل خاصتري را انتخاب کنيد، هزينه بيشتري بايد بپردازيد.
استفاده از رنگهاي سفيد، شيري ، نباتي روشن و کرم معمولا براي نامزدي توصيه نمي شود چون خيلي شبيه به لباس عروسي که معمولا در همين طيف است، به نظر خواهد رسيد

به شما پيشنهاد مي کنيم که اگر لباس عروسيتان بسيار بلند يا دنباله دار است، لباس نامزدي خود را کوتاه يا ميدي انتخاب کنيد. اما از اعتدال خارج نشويد. قرار نيست ظاهري کودکانه داشته باشيد بلکه وقار و متانت يک عروس خانم زيبا را حفظ کنيد. چون در اين مراسم، همه چشمها خيره به شماست. از تناسب لباس و کفش هم غافل نشويد. رنگ کفش، مدل و اندازه پاشنه آن را طوري انتخاب کنيد که هم ظاهري شيک و متناسب با لباس داشته باشد و هم شما با آن بتوانيد به راحتي حرکت کنيد.
مي توانيد از مرواريد، گل مصنوعي ريز ، سنگ هاي زيبا و حتي گل طبيعي هم براي تزيين لباس و موي خود استفاده کنيد. به هر حال توجه به عنصر" ظرافت" را در انتخاب هاي خود فراموش نکنيد.

زرد : در بين انواع زرد ، معمولا رنگ ليمويي و زرد قناري طرفداران بيشتري دارند. اين رنگ بسيار پويا و محرک است و چشم ها را به خود خيره مي کند. بزرگنمايي دارد و براي اشخاص چاق توصيه نمي شود. اين رنگ شاد و سرخوش است و شما را پرجنب و جوش جلوه مي دهد. القا کننده ي نور و اشعه هاي خورشيد است و معمولا افراد روشنفکر و منطقي آن را مي پسندند. زياده روي در رنگ زرد انسان را خسته مي کند و با زيور آلات مسي و کهربايي جلوه ي بيش تري پيدا مي کند . اين رنگ پوست سفيد را سفيد تر و چهره ي سبزه را سبزه تر نشان مي دهد. رنگ زرد را مي توانيد با رنگ هاي سفيد ، نقره اي ، صورتي ، قرمز ، قهوه اي و سبز ترکيب کنيد.
 
بنفش :  انواع مختلفي در تناليته ي رنگ بنفش مي توان يافت که محبوب ترين آن ها ارغواني ، ياسي ، و بادنجاني هستند . رنگ بنفش سمبل شکوه ، ثروت ، عرفان و کمال است . اين رنگ بسيار پر جلال و شکوه است و ترکيب آن بار نگ هاي طلايي و نقره اي جلوه اي از غرور و ثروت به نمايش خواهد گذاشت . البته ترکيب اين رنگ با رنگ هاي هم خانواده اش مثلا ترکيب ياسي و ارغواني و هم چنين رنگ هاي صورتي و سفيد هماهنگي کامل دارد.

سبز : در اواع رنگ سبز ، سبز زيتوني و مغز پسته اي جز پرطرفدار ترين رنگ ها هستند . رنگ سبز از نظر روانشناسي احساس طراوت ، تازگي ، حيات و سرزندگي به انسان القا مي کند . اين رنگ برگرفته از طبيعت و جلوه اي از معنويت است . رنگ سبز را با بسياري از رنگ ها مي توان ترکيب کرد : از جمله : سفيد ، صورتي ، نارنجي ، زرد ، طلايي ، کرم ، قهوه اي و نقره اي .

منبع : مراسم عروسی

منتو بازدید : 116 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان : راهکارهای استفاده مناسب از عطر و ادکلن

عطر از لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار مهم است و استفاده مناسب از عطر و ادکلن سبب ایجاد خاص بودن و روحیه و شخصیت زیادتر میشود.
تهیه عطر نشانه و نماد وضعيت کلي شخصيت آدم هاست. عطر افرادي که روش عطرزدن را بلد هستند، به نوعي مانند امضاي آنهاست.

 اگر شما هم چنين تمايلي داريد، بايد مراحلي را بگذرانيد تا عطر مناسبي انتخاب کنيد.
اولين گام، درک و شناخت نوع عطرهايي است که با شخصيت شما تناسبي ندارند و اصلا با موقعيت و مشخصات ظاهري تان، هماهنگ نيستند. با اين شناخت مي توانيد عطرهايي انتخاب کنيد که شخصيت شما را کامل تر کنند نه اينکه با خصوصيات شخصي تان منافات داشته باشند. مثلا اگر شخصيتي آرام و ملايم داريد، استفاده از عطرهاي تند با بوهاي ماندگار، اصلا با روحياتتان سازگار نيست و اطرافيان را در برخورد با شما گيج و سردرگم مي کند!

چگونه عطر استعمال کنيم؟

براي استعمال درست عطر آن را دقيقا وقتي از حمام بيرون آمده ايد و قبل از لباس پوشيدن بزنيد. آنرا آهسته بر روي قسمت هايي از بدن که نبض دارد بزنيد (اگر به قسمت پشت زانوها يا قوزک پاها مي زنيد براي بيش از 6 قسمت استفاده نکنيد) يا اينکه بعد از خشک شدن بدن سه بار اودوتويلت يا اودوپرفوم بزنيد. اين رايحه بخشي از پوست شما مي شود، و با عطر زدن قبل از لباس پوشيدن از ماندن لکه روي لباس جلوگيري مي شود.
براي استعمال درست عطر آن را دقيقا وقتي از حمام بيرون آمده ايد و قبل از لباس پوشيدن بزنيد. آنرا آهسته بر روي قسمت هايي از بدن که نبض دارد بزنيد (اگر به قسمت پشت زانوها يا قوزک پاها مي زنيد براي بيش از 6 قسمت استفاده نکنيد) يا اينکه بعد از خشک شدن بدن سه بار اودوتويلت يا اودوپرفوم بزنيد. اين رايحه بخشي از پوست شما مي شود، و با عطر زدن قبل از لباس پوشيدن از ماندن لکه روي لباس جلوگيري مي شود.

 

نکات اساسي عطر زدن:

عطر را در فضاي بين سينه‌ها استفاده نکنيد چون باعث بروز جوش و بثورات پوستي در اين نواحي مي‌شود.

هرگز عطر را به ناحيه زيربغل نزنيد زيرا اثر ضدعرق و خوشبوکننده ندارد و وقتي با عرق ترکيب مي‌شود، بوي بدي توليد مي‌کند.

در طول روز مي‌توانيد عطر را روي مچ دست‌ها، مفاصل پاها و بالاي شکم خود استفاده کنيد. بهتر است عطر را روي پشت گردن بزنيد. اين دو توصيه براي اجتناب از واکنش بين پرتوهاي ماوراي‌بنفش و عطر است چون ترکيب اين دو ايجاد حساسيت مي‌کند و به پوست آسيب مي‌رساند.

عطر را روي لباس‌هاي روشن نزنيد زيرا ايجاد لکه مي‌کند.

اگر عطري تازه خريده‌ايد، نمونه آن را اواخر عصر امتحان کنيد زيرا قدرت بويايي در اين زمان از روز زياد است. در شروع استفاده از عطر تازه، ابتدا آن را روي ناحيه کوچکي از پوست بزنيد زيرا اگر حساسيت داشته باشيد، درگيري شما کمتر مي‌شود. اگر بعد از يک ساعت واکنشي نبود، مي‌توانيد از عطر استفاده کنيد.

منبع : آتلیه عروس

منتو بازدید : 136 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان : کمک برای سفارش لوازم آرایش و بهداشتی عروس

خرید لوازم آرایش عروس برای بعضی از عروس خانم ها از اصلی ترین فاکتورها در خرید عروسی و در برگزرای مراسم عروسی به حساب می رود. بازار خريد لوازم آرايشي، داغ داغ است. خانم‌ها مشتري‌هاي ویژه و پر و پا قرص اين مواد هستند اما متاسفانه اكثرا اطلاعات كافي در مورد اين وسايل ندارند.

 انواع مختلفي از لوازم آرايشي در بازار هستند و كيفيت‌هاي متفاوتي دارند اما اين كه كدام يك بهتر يا بدتر هستند، تنها براساس مسائل ظاهري قابل قضاوت نيست. در ضمن نوع، ميزان و نحوه مصرف نيز نيازمند داشتن اطلاعات ويژه‌اي است. شايد در اين هفته بتوانيم شما را تا حدودي با دانستني‌هاي لازم در اين زمينه، آشنا كنيم. پيش از اين، استفاده از لوازم آرايشي به وسيله زنان و دختران در موقعيت‌هاي اجتماعي و يا روزهايي ويژه مرسوم بود ولي اين روزها بسياري از دختران كم سن و سال شهرمان را مي‌بينيم كه از غليظ‌ترين آرايش‌ها در اجتماع استفاده مي‌كنند. زياده‌روي در استفاده از لوازم آرايشي ويژه ايران نيست بلكه اغلب كشورهاي خاورميانه به نوعي با آن دست به گريبان‌ هستند.

بدون شك نمي‌توان به هر دختر و زني كه آرايش مي‌كند، برچسب بيمار اجتماعي يا رواني زد زيرا گاهي افراد احساس مي‌كنند با مقداري آرايش كردن، غم و اندوه خود را به دليل نارضايتي عميق از وضع ظاهري چهره‌شان، تسكين مي‌بخشند. در هنگام خريداري لوازم آرايشي بايد چه مسائلي را مد نظر قرار داد:

رعايت بهداشت هنگام تست کردن

اگر مي‌خواهيد رنگ جديد رژ لب يا ريملي را امتحان کنيد، قطعا بايد از يک تستر استفاده کنيد. اگر بخواهيد ببينيد که اين محصولات خوب هستند يا نه، از پشت دست يا بازوي خود بعنوان نمونه استفاده کنيد. اين اصلا ايده ي خوبي نيست که رژ لب را روي لب‌هايتان و ريمل را روي مژه هايتان امتحان کنيد. شما نمي‌دانيد که تا بحال چند نفر از آن‌ها استفاده کرده‌اند. همچنين يک مايع يا دستمال ضد عفوني کننده در کيفتان داشته باشيد تا بتوانيد براحتي نمونه‌ها را پاک کنيد.

قوانين تست کردن

براي تست کردن هيچ مشکلي وجود ندارد. اين راهي است تا بدون اينکه محصولي را بخريد آنرا امتحان کنيد. اگرچه تست مقدار زيادي از انواع مختلف لوازم آرايش و در نهايت خريد نکردن از آن فروشگاه، کمي زياده روي است. اما بابت تست يک يا دو محصول نگران نباشيد. اگر شما چيزي را براي خريد انتخاب کرده ايد، حالا براي تست محصولات بيشتري احساس راحتي کنيد. چه کسي مي‌داند، شايد از چيزي خوشتان آمد و يکي از آن هم خريداري کرديد!


ردپاي جفت

بسياري از شركت‌هاي توليدكننده محصولات آرايشي و بهداشتي در محصولات خود از بقاياي جنيني مانند جفت استفاده مي‌كنند كه اين كار نگراني‌هايي را از بابت انتقال بيماري‌هايي مثل ايدز و هپاتيت فراهم آورده است. جفت لايه تغذيه كننده جنين در رحم مادر است كه پس از تولد دور ريخته مي‌شود. در حال حاضر استفاده از آن در محصولات آرايشي ممنوع شده است ولي برخي كارخانه‌ها ادعا دارند كه مواد موجود در جفت موجب رشد بافتي و برطرف شدن چين و چروك‌ پوست مي‌شوند. در حالي كه تحقيقات نشان مي‌دهد اين مواد هيچ‌گونه اثري براي برطرف كردن چين و چروك‌ ندارند و فقط اثر مرطوب كنندگي بالايي دارند.
سازندگان مواد آرايشي از جفت، تلاش مي‌كنند با استفاده از الكل و ساير مواد پاك كننده، جفت را از آلودگي ميكروبي پاك كنند ولي بايد در نظر داشت اين مواد همان‌قدر كه سلول‌ها را مي‌كشند، اثر سمي روي سلول‌هاي بدن نيز دارند و همچنين امكان انتقال ويروس ايدز و هپاتيت همچنان وجود خواهد داشت. آلبومين و كلاژن‌ گاوي توليد شده از گاو‌هايي كه دچار جنون گاوي هستند نيز براي توليد محصولات آرايشي خطرناك است.

منبع : مراسم عروسی

منتو بازدید : 103 یکشنبه 13 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان : مدلهای آرایش و خط چشم زیبای عروس

راهکارهای خط چشم خاص عروس تاثیر زیادی در زیبایی وفوق العاده بودن چهره عروس دارد و آرایش و خط چشم عروس رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند. آرايش چشم يکي از مهم ترين قسمت های آرايش است.

 اگر نتوانيد چشم هايتان را درست آرايش کنيد پس آرايشتان در مراسم عروسی کامل به نظر نمي رسد. خط چشم هاي رنگي در بين جديدترين مدهاي آرايش چشم يکي از بهترين ها هستند. خط چشم هاي رنگي با درخشش طبيعي درخشش چشمانتان را دو چندان مي کنند!
خط چشم مشکي چون هميشه استفاده مي شود ديگر خاص نيست، اما استفاده از رنگ هاي ديگر جذابيتتان را بيشتر مي کند! هنگام انتخاب خط چشم هاي رنگي لازم است که رنگي مناسب را برگزينيد که به رنگ پوستتان بيايد. اگر مي توانيد رنگ هاي روشن را برگزينيد با استفاده از يک رنگ سايه خاص در کنارش روح زندگي را به چشمانتان مي دميد.
خط چشم بنفش رنگ ديگري است که بي درنگ درخشش چشمانتان را زياد مي کند!

اين رنگ مي تواند چشمان سبز را روشن تر نشان دهد. همچنين رنگي است که به همه مدل چشمي مي آيد. در روز مي توانيد خط چشم بنفش را روي پلک بالا و زير چشم استفاده کنيد تا چشمانتان زيباتر شود!

درميان تمام خط چشم هاي رنگي، خط چشم آبي نفتي مشهورترينشان است که با هر رنگ پوستي همخواني خيلي خوب دارد. با استفاده از اين رنگ خط چشم مي توانيد هر لباسي بپوشيد. همچنين بهترين رنگ براي چشم هاي قهوه اي است.

اگر چشمان درشتي داريد:
اول از همه اينكه خط‌چشم پهن كاملا براي شما برازنده است همچنين توصيه مي‌كنيم داخل چشم را سياه كنيد وقتي داخل چشم سياه شود، چشم كوچك‌تر و گردتر جلوه مي‌كند.

اگر چشمان گود رفته داريد:
شما به هيچ وجه نبايد داخل چشم‌ها يا اطراف آنها را سياه كنيد چون چشم‌هايتان خيلي ريز و گودرفته‌تر جلوه خواهند كرد بهترين حالت براي شما يك خط‌چشم باريك و ظريف است، البته سايه‌هاي روشن هم به اين هدف شما كمك مي‌كنند.

اگر چشماني از حدقه بيرون زده داريد:
پيشنهاد مي‌كنيم پشت چشم را يك خط چشم پهن بكشيد، در ضمن توصيه مي‌كنيم از سايه تيره نيز به‌عنوان مكمل استفاده كنيد چون سايه تيره بيرون‌زدگي را مي‌پوشاند وقتي تيرگي‌هاي پشت چشم زياد شود، چشم فرورفته‌تر جلوه مي‌كند.

اگر چشمان ريزي داريد:
براي درشت جلوه كردن چشم‌ها بهتر است هم بالاي چشم خط بكشيد و هم پايين آن؛ چون به‌طور كلي وقتي خط چشم پايين را بكشيد چشم‌ها درشت‌تر جلوه مي‌كنند.

اگر چشمان با فاصله داريد:
بهتر است از خط‌چشم‌هاي گوشه‌دار استفاده كنيد، يعني خط‌چشم از گوشه داخلي چشم بيرون بيايد  اين كار باعث مي‌‌شود فاصله ميان چشم‌هاي شما كمتر خودش را نشان دهد چون خط‌چشم اين فاصله را مي‌پوشاند.

اگر چشماني نزديك به هم داريد:
شما نبايد خط‌چشم‌تان را از ابتدا بكشيد بهتر است از خط‌چشم نيمه استفاده كنيد و بيشتر روي انتهاي چشم كار كنيد يعني از نصف پاياني يا يك سوم انتهايي آن خط چشم بكشيد تا فاصله بين چشم‌ها بيشتر جلوه كند.

اگر چشمان گردي داريد:
شما بايد نيمه ابتدايي چشم را خطي بسيار باريك بكشيد و بعد به مرور تا انتها آن را پهن كنيد در ضمن بهتر است گوشه خارجي چشم را بكشيد تا چشم كشيده‌تر به‌ نظر برسد و گردي آن را بپوشاند.

منبع : مراسم عروسی

منتو بازدید : 69 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان : وظایف داماد در مقدمات جشن عروسی

مسئولیت های داماد در مقدمات جشن عروسی به چند بخش تقسیم میشود و در واقع با تقسیم بندی این مسئولیتها میتوانید تدارکات مراسم عروسی خود را به بهترین صورت فراهم کنید.
چک ليستي از همه ي چيزهاي مهم تهيه کنيد، بنابراين مي توانيد مطمئن شويد که انجام هيچ کاري را فراموش نخواهيد کرد. مي توانيد بعداً از اين ليست براي يادآوري انجام کارها نيز استفاده کنيد. با داشتن ليست کامل دلهره هم نخواهيد داشت.

يک بار همه چيز را  آزمايش کنيد
بجاي اينکه صبر کنيد تا نتيجه ي آرايش و مدل مويتان را روز عروسي ببينيد، بهتر است يکبار يک دوره ي آزمايشي داشته باشيد تا مطمئن شويد که چه شکلي خواهيد شد. اگر احتياج شد مي توانيد تغييراتي ايجاد کنيد.

براي همدردي کردن با نامزدتان به عزيزانش توهين نکنيد

عروس شما ممکن است از دست غر زدن هاي مادرش ناراحت باشد، يا از اينکه برادرش قصد دارد دوستان ناباب خود را به عروسي دعوت کند عصباني باشد و يا از دست عموي خود که به عروسي او نمي آيد دلخور باشد. حرفهايش را گوش کنيد و نشان دهيد که احساس او را درک مي کنيد و با او همدل هستيد، اما هرگز، هرگز، هرگز براي همدردي با او به خانواده اش توهين نکنيد و بد و بيراه نگوييد. عصبانيت و دلخوري او خواهد گذشت اما آنچه فراموش نخواهد شد نظرات منفي و اهانت آميزي است که شما در باره خانواده او داده ايد.

با احساس باشيد

شب قبل از عروسي، قبل از خواب به نامزدتان تلفن کنيد و به دور از هرگونه استرس و نگراني، با آرامش و احساس با او صحبت کنيد. از او بخواهيد که حرف عروسي را به ميان نياورد و بگذارد همه چيز همانطور که هست بماند. از روزهاي آشنايي و خاطرات نامزدي خودتان صحبت کنيد و اجازه بدهيد کمي احساس بين شما جاري باشد.

رعايت اين نکات به شما کمک مي کند که از ايجاد تنش و ناراحتي هايي که معمولا قبلا از برگزاري عروسي به سراغ عروس و داماد هاي جوان مي آيد جلوگيري کنيد و يا حداقل از شدت آنها بکاهيد.


لباس و کفشتان را چک و امتحان کنيد.
 
لباستان را حنما يک هفته قبل از عروسي تان هم دوباره امتحانش کنيد. در مواردي ممکن است شما کمي وزن کم کرده يا برعکس کمي هم تپل تر شده باشيد، مي توانيد در چنين مواردي از خياطتان بخواهيد تا تغييرات مورد نياز را روي لباستان اعمال کند. به همين شکل، کفش هايتان را هم تست کنيد تا مطمئن شويد که به خوبي اندازه ي پايتان است.
 



منبع : آرایشگاه عروس

منتو بازدید : 103 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان : دسته گل عروسی منحصربفرد و زیبا

برای داشتن دسته گل عروسی خاص و زیبا باید یک سری نکات مهم را رعایت کرد. اگر مي‌خواهيد دسته گل عروسي‌تان خاص باشد و از بيشتر دسته گل‌هايي که در همه عروسي‌ها مي‌بينيد خوش‌تان نمي‌آيد، مي‌توانيد اين نکات را به گل‌فرو‌ش‌ مورد نظرتان بگوييد تا يک دسته گل خاص براي شما حاضر کند.
در انتخاب نوع گل دقت کنيد، قرار است اين همه پول گل بدهيد و حيف است که آنها را بعد از 1 هفته دور بريزيد. براي استفاده بهينه از گل‌هاي جشن عروسي مي‌توانيد انواعي را سفارش دهيد که بعدا بتوانيد خشک‌شان کنيد به عبارتي گل‌هايي را انتخاب کنيد که بعد از خشک شدن ظاهري قشنگ داشته باشند. چنين گل‌هايي ظريف‌اند و گلبرگ و ساقه ضخيمي ندارند. اين گل‌ها بعد از خشک شدن در زندگي مشترک‌تان کلي مورد استفاده دارند مثلا مي‌توانيد آنها را روي کارت‌هاي تبريک بچسبانيد، در مهماني‌ها براي تزيين ميز از آنها استفاده کنيد يا وقتي مي‌خواهيد به کسي هديه بدهيد از اين گل‌هاي خشک در آن بريزيد.

براي اين منظور گل‌هاي رز، زنبق، ارکيده، سوسن، داوودي و بنفشه انتخاب‌هاي مناسبي هستند. براي خشک کردن دسته گل بايد آن را بر عکس از جايي تاريک که در معرض هوا است آويزان کنيد.

بسياري از عروس خانم‌ ها دسته گل بزرگي را مي‌پسندند و اقدام به خريد آن مي کنند. اين دسته گل در طول مراسم شما را اذيت خواهد کرد. وزن چنين دسته گل هايي بسيار زياد است و در طول جشن نمي‌ توانند آن را راحت در دست بگيرند.

بهتر است با توجه به قد و اندازه خودتان دسته گلي را انتخاب کنيد. انتخاب دسته گل هاي بزرگ براي خانم هايي که اندام کوچکي دارند، ريزتر نشانشان مي دهد.[end]

گل هايي که انتخاب مي کنيد، تنها يک رنگ دارند. بسياري از عروس خانم‌ها يک رنگ را انتخاب کنند در صورتي که بهتر است از دو رنگ و ترجيحا متضاد با هم استفاده کنند. اين ترکيب رنگ، دسته گل شما را بسيار زيبا نشان خواهد داد. استفاده از يک رنگ دسته گل و متقابلا شما را بي روح و پژمرده نشان خواهد داد.

سعي کنيد از گل هاي معطر براي دسته گل خودتان استفاده نکنيد. اين نکته براي گل آرايي مراسم عروسي نيز مستند است. ممکن است مهمان ها و يا حتي خودتان به گل هاي معطر حساسيت داشته باشيد. فکر نمي کنم خانمي باشد که بخواهد تمام مراسم عروسي خود را با سردرد بگذراند.

منبع : مراسم عروسی

منتو بازدید : 65 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان : راه حل های کرم ضد آفتاب برای محافظ از پوست شما

نور آفتاب عامل اصلی بروز بسیاری از بیماری های پوستی به شمار می رود و استفاده از کرم های ضد آفتاب میتواند به خوبی از پوست شما در برابر اشعه های زیانبار آفتاب مراقبت کند و در کل ضد آفتاب محافظ پوست شما در برابر آفتاب است و همچنین کرم ضد آفتاب از مهمترین اقلام آرایشی و بهداشتی به شمار میرود.نورآفتاب، عامل اصلي در بروز بعضي بیماری های پوستی ار قبيل آفتاب سوختگي، چين و چروک ، پيري پوست، لکه هاي پوستي ،حساسيت نسبت به نورو بدخيمي‌هاي پوستي است .براي محافظت در برابر نور آفتاب راهکارهایی وجود دارد که عبارتند از:پوشيدن لباسهاي پوشيده ،استفاده از کلاههاي لبه دار ،استفاده از عينکهاي ضد آفتاب و استفاده از کرمهاي ضد آفتاب.

طبيعت پوست

تجربه خود شما در انتخاب ضد آفتاب هم بسيار مهم است. ضد آفتابي که مثلا براي دوست شما بسيار مناسب است مي تواند براي شما مضر باشد. ممکن است شما يک ضد آفتاب خوب و با قيمت بالا تهيه کنيد اما هنگام استفاده احساس راحتي نکنيد مثلا احساس گرمي و خفکي داشته باشيد يا به آن حساسيت داشته باشيد و پوستتان قرمز شود يا خارش پيدا کند. از همه مهم تر اينکه ممکن است صورت شما هنگام مصرف آن جوش بزند. همه اينها ، علل خوبي براي عوض کردن ضد آفتاب است. آنقدر تجربه کنيد تا نوع مناسب را براي پوست خود بيابيد.

سن

استفاده از ضد آفتاب در دوران کودکي حتي مهم تر از جواني است بنا بر اين کودکانتان را به مصرف آن عادت دهيد. هر روز بايد از ضد آفتاب استفاده کنيد و حتي در فصل زمستان و در هواي ابري نيز آن را ترک نکنيد در صورتي که در فصل زمستان يا در هواي ابري هستيد و کارتان در خانه و محلي است که نور مستقيم آفتاب وجود ندارد ، مصرف يک بار در روز ضد آفتاب کافي است اما در صورتي که در بيرون خانه و در هواي آفتابي قرار داريد هر ? تا? ساعت ضد آفتاب مصرف کنيد. در مصرف ضد آفتاب صرفه جويي نکنيد.

نحوه صحيح استفاده از کرمهاي ضد آفتاب:

حدود نيم ساعت قبل از قرار گرفتن در برابر آفتاب بايد کرم ضد آفتاب را روي پوست ماليد.کرمهاي ضد آفتاب بايد هر 2يا4ساعت يک بار تجديد شوند.لوسيونهاي ضد آفتاب بايد هر دو ساعت و کرمها هر 3تا 4 ساعت تجديد شوند.هنگام تجديد ضد آفتاب نيازي به شستشوي ضد آفتاب قبلي نيست.براي ايجاد حداکثر محافظت بايستي براي ناحيه صورت حداقل به اندازه يک بند انگشت از کرم را روي پوست صورت ماليد.در صورتيکه از کرمهاي آرايشي استفاده ميشود ضد آفتاب بايستي زير اين کرمها مصرف شوند.

 

قيمت و مارک ضد آفتابها:

واقعيت آنست قيمت ضد آفتابها بسيار متفاوت است .اما با تاکيد ميتوان گفت بالا بودن قيمت يک ضد آفتاب اصلا به معناي بهتر بودن آن ويا محافظت بيشتر در برابر اشعه ماوراي بنفش نيست.همانگونه که ذکر شد ميزان محافظت در برابر آفتاب راSPF،تعداد دفعات و ميزان استفاده از کرم تعيين ميکنند نه قيمت آن.حتي قيمت بالا ممکن است به دليل محدوديتها مالي باعث مصرف کمتر ضد آفتاب توسط مصرف کننده شود و در نتيجه به صورت غير مستقيم اثر محافظتي آن را کاهش دهد.

بنا براين نيازي نيست هميشه بدنبال ضد آفتاب گران بود تا اثر آن بيشتر شود . بلکه توجه به فاکتورهاي ذکر شده فوق در انتخاب ضد آفتابهاي مناسب بسيار مهمتر هستند. استفاده از يک ضد آفتاب ارزان قيمت و استاندارد و داراي مجوز به ميزان کافي و تعداد دفعات مناسب خيلي بهتر از استفاده از يک ضد آفتاب گران قيمت باSPFبالا ولي يک يار در روز است.نقش ضد آفتاب در پوست را ميتوان به نقش زدن مسواک و خمير دندان در پيشگيري از پوسيدگي دندان تشبيه نمود.همچنانکه در مورد زدن مسواک نوع خمير دندان از درجه چندم اهميت برخوردار است ، از لحاظ اثر بحشي وميزان محافظت در برابر آفتاب ،مارکهاي مختلف تفاوت چنداني با هم ندارند.بر اساس سلايق شخصي بعضي از افراد ممکن است از بعضي از مارکها رازي تر باشند.

منبع : مراسم عروسی

منتو بازدید : 52 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان : لباس مجلسی منحصربفرد و مخصوص فصل تابستان

برای انتخاب لباس مجلسی خاص و مناسب فصل تابستان باید برخی نکته های ساده و بسیار خاص را در نظر داشت. شما به يک عروسي دعوت شده ايد ، براي انتخاب لباس مورد نظرتان دچار مشکل شده ايد ، و از سوي ديگر دلتان مي‌خواهد در اين جشن شما منحصربفرد باشيد ، بايد چه کرد ؟معمولا افراد هنگامي که به يک جشن عروسي دعوت مي‌شوند ، تا شب مورد نظر فرا رسد دچار استرس مي‌شوند .

لباس مجلسي بپوشيد که کاملا اندازه تنتان باشد : پوشيدن لباس هاي تنگ شما را چاق تر نشان مي دهد ! چون قسمت هايي از بدن که داراي چربي هست باعث بوجود آمدن چين و چروک هاي نازيبايي ميشن … پس بهتره لباسي بپوشيد که کاملا مناسب اندام شما باشه. خانم هاي چاق بهتر است از پوشيدن لباس هايي از جنس ساتن و ابريشم بپرهيزند چون جنس لباس باعث مي شود اندام شما بزرگتر نشان داده شود.

 رنگ مو و چشم
بعد از توجه به رنگ پوست خود، مي‌توانيد رنگهايي را براي پيراهنتان انتخاب کنيد که باعث توجه بيشتر به رنگ مو يا رنگ چشم شما شود.
اگر چشم‌هاي آبي رنگي داريد، رنگهاي گرمي مانند زرد، نارنجي يا طلايي را انتخاب کنيد. اگر چشمان سبز رنگي داريد، رنگهاي گرمي مانند صورتي، قرمز، نارنجي يا قهوه اي بسيار مناسب است. براي چشم‌هاي فندقي يا قهوه اي، رنگهاي سرد مثل آبي، ارغواني و سبز انتخاب‌هاي بسيار عالي است.

اگر دوست داريد به موهاي شما توجه بيشتري بشود، مي‌توانيد از چنين رنگهايي استفاده کنيد: اگر موي بلوند يا قهوه اي داريد، پيراهن ارغواني يا آبي بپوشيد. اگر موهاي قرمز رنگ داريد، رنگهاي قرمز و نارنجي بهترين رنگ انتخابي شما خواهد بود. موي مشکي هم با رنگهاي خيلي تيره و براق، بسيار خوب به نظر مي‌رسد.

 

لباس‌هاي را که بهتر است براي جشن‌هاي شبانه انتخاب کنيد :
لباس‌هايي را که براي مهماني‌هاي شبانه مي‌خواهيد بپوشيد لزومي ندارد که بلند باشد ، اگر هم بلند باشد بايد از يک ناحيه ي ديگر باز باشد تا جلوه ي شيک و شکيلي را به شما ببخشد .

بخصوص دختر خانم‌هاي جوان نبايد لباس‌ها و ماکسي‌هاي بلند را بپوشند. زيرا شکل و فرمي زنانه به شما مي‌بخشد .

راجع به پارچه‌هايي با اليافي مانند ابريشم ، ساتن ، ارگانزا ، .... مخصوص جشن‌هاي عروسي هستند و بستگي به سليقه و علايق شخصي هر کس دارد ، که مايل باشد از کدام يک از اين نوع پارچه‌ها استفاده کند. معمولا لباس‌هاي که براي مراسم ازدواج مي‌پوشند داراي شکل و فرمي بلند هستند .

اگر لباس شب شما داراي حالت و فرمي مربع شکل مي‌باشد کفشي که مي‌پوشيد بايد داراي پاشنه ي پنج سانتي باشد تا لباس شما بهتر نمايان شود . دختر خانم‌هاي جوان که ديگر نه نوجوان هستند و نه به سني رسيده اند که مانند خانم‌ها لباس بپوشند بهتر است کفشي را که مي‌پوشند 2 - 3 سانت پاشنه داشته باشد نه بيشتر زيرا اگر داراي پاشنه ي بلندي باشد حالت زنانه به خود مي‌گيرند .

البته نکته ي ديگري که در رابظه با پوشيدن کفش در مجالس عروسي وجود دارد اين است که کفشي را انتخاب کنيد و بپوشيد که راحت باشيد ، زيرا شما زمان زيادي را بايد با همان کفش‌ها سپري کنيد ، بخصوص اگر بخواهيد برقصيد حتما بايد کفش ‌هاي راحتي بپوشيد.

منبع : تشریفات مجالس

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 143
  • بازدید سال : 4,414
  • بازدید کلی : 18,355